Usługi
1. Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami
2. Pełnomocnictwo do sprzedaży nieruchomości
Niekiedy bywa tak, że nie możemy osobiście dokonać sprzedaży nieruchomości. Zbycie nieruchomości przez pełnomocnika to dobre wyjście, w sytuacji gdy właściciel mieszkania na stałe przebywa za granicą, mieszka w znacznej odległości od sprzedawanej nieruchomości lub po prostu nie ma czasu zająć się procesem sprzedaży. Bywają też okoliczności kiedy właściciel nie chce lub nie może być obecny przy sprzedaży nieruchomości ze względu na np. podział majątku, konflikt w rodzinie czy pobyt w szpitalu. W takim wypadku niezbędne okaże się upoważnienie innej osoby, do reprezentowania interesów właściciela.Pełnomocnictwo może zostać wystawione na każdą osobę fizyczną, która posiada zdolność do czynności prawnych. Najczęściej w tej roli występują osoby z najbliższej rodziny, ale może to być również agent nieruchomości. Osoba wyznaczona przez sprzedającego otrzymuje możliwość zawarcia umowy i przeprowadzenia sprzedaży nieruchomości. Tym samym cały proces przebiega sprawnie i komfortowo. Pełnomocnictwo do zawarcia umowy sprzedaży wymaga formy aktu notarialnego. Pełnomocnictwo sprzedaży nieruchomości można sporządzić w każdej kancelarii notarialnej w Polsce, jak i podczas pobytu za granicą. Zadzwoń aby ustalić szczegóły!
3. Kompletowanie dokumentów do sprzedaży
Proces sprzedaży nieruchomości , dziedziczenie, darowizna, kupno czy wynajem – to skomplikowane czynności formalne. Możesz zlecić nam sprzedaż nieruchomości z innego miasta, czy z zagranicy a my zajmiemy się wszystkim. Kompletujemy dokumenty, przygotowujemy nieruchomości do sprzedaży łącznie z jej ewentualnym opróżnieniem, znajdziemy klienta a Ty tylko przyjedziesz na akt sprzedaży do notariusza. Pomagamy w przygotowaniu dokumentów, ekspertyzach i załatwianiu formalności. Zapraszamy do kontaktu!
Sporządzamy m.in opinie dotycząca możliwej do uzyskania ceny sprzedaży nieruchomości, przygotowujemy oraz składamy pisma do urzędów i instytucji w związku ze sprzedażą nieruchomości, opiniujemy i konsultujemy oraz pomagamy w sporządzeniu umowy przedwstępnej lub umowy najmu , weryfikujemy dokumenty , uzyskujemy zaświadczenia niezbędne do sprzedaży nieruchomości z urzędów skarbowych, przygotowujemy i składamy wnioski o wpis/wykreślenie hipoteki.
4. Profesjonalna sesja zdjęciowa nieruchomości
Przy każdej transakcji liczy się pierwsze wrażenie. Efektownie zaprezentowane nieruchomości cieszą się zdecydowanie większym zainteresowaniem. Profesjonalna sesja fotograficzna to niezwykle ważna kwestia, a jakość zdjęć gra tutaj ogromną rolę. Atrakcyjna fotografia nieruchomości przyczyni się do szybkiej sprzedaży lub wynajmu mieszkania czy lokalu po korzystnej cenie. Zdjęcia mieszkań i innych nieruchomości to doskonała inwestycja, która zwraca się szybko i pewnie.
Usługa profesjonalnej sesji zdjęciowej jest odpłatna. Cena jest ustalana indywidualnie w zależności od wielkości nieruchomości oraz ilości zdjęć, które mają zostać wykonane.
W przypadku skorzystania z usługi pośrednictwa koszt sesji zdjęciowej jest wliczony w wynagrodzenie biura.
5. Zdjęcia i filmy z drona
Zdjęcia z drona oraz film z lotu ptaka to rewelacyjny sposób podniesienia atrakcyjności oferty sprzedaży nieruchomości. Potrafią one pokazać całą okolicę nieruchomości, infrastrukturę komunikacyjną, ukształtowanie terenu oraz jego dokładną lokalizację. Takie oferty przykuwają uwagę a zdjęcia nieruchomości z lotu ptaka wyróżnia ofertę na tle innych.
Drony obsługiwane są przez wykwalifikowany personel posiadający odpowiednie świadectwa kwalifikacji wydane przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Możliwość wykonania usługi jest uzależniona od warunków atmosferycznych oraz lokalizacyjnych, gdyż niektóre strefy wymagają uzyskania specjalnych zezwoleń.
Wykonane zdjęcia poddajemy profesjonalnej obróbce graficznej, abyś zaprezentować nieruchomość z jak najlepszej strony.
W przypadku skorzystania z usługi pośrednictwa koszt zdjęć z drona jest wliczony w wynagrodzenie biura przy sprzedaży/wynajmie.
6. Certyfikaty energetyczne
Certyfikat energetyczny (inaczej świadectwo energetyczne) jest wymaganym dokumentem przy sprzedaży nieruchomości. To dokument, który poświadcza o jakości budynku lub lokalu pod kątem zużycia energii i który ma na celu poprawę sprawności energetycznej budynków. Obowiązek posiadania w określonych sytuacjach świadectwa charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku wynika z prawa europejskiego. Dzięki informacjom zawartym w świadectwie właściciel, najemca lub użytkownik budynku może określić orientacyjne roczne zapotrzebowanie na energię, a tym samym koszt utrzymania związany ze zużyciem energii.
Współpracujemy z firmami wykonującymi świadectwa charakterystyki energetycznej/ certyfikaty energetyczne , charakterystyki energetyczne do projektów, zapotrzebowanie budynków na ciepło, audyty energetyczne dla budynków, lokali mieszkalnych oraz badania termowizyjne.
Potrzebujesz certyfikatu energetycznego do sprzedaży swojej nieruchomości? Zadzwoń aby ustalić szczegóły!
7. Badania geotechniczne przed zakupem działki
Współpracujemy z firmą geotechniczną, która zajmuje się badaniem gruntu. Sprawdza ona warunki geologiczne na potrzeby projektowania i realizacji obiektów budowlanych.
Badania gruntu pod budowę warto wykonać przed zakupem działki mogą one ujawnić jej ukryte wady (występowanie gruntów nasypowych, organicznych), wówczas można zrezygnować z zakupu lub korzystnie negocjować cenę.
Planujesz budowę domu? Zanim przystąpisz do realizacji warto zbadać grunt na twojej działce. Dzięki temu dowiesz się, czy twój teren w ogóle nadaje się pod zabudowę.
Chcesz wykonać badania gruntu przed zakupem nieruchomości? Zadzwoń aby ustalić szczegóły!
8. Skup nieruchomości za gotówkę
Chcesz sprzedać swoje mieszkanie od ręki, za gotówkę? Od dłuższego czasu próbujesz sprzedać swoje mieszkanie, dom, działkę? Nasza firma prowadzi skup nieruchomości. Korzyścią dla sprzedającego jest szybkie spieniężenie domu czy mieszkania (bez potencjalnie długiego oczekiwania na atrakcyjną ofertę czy realizację kredytu hipotecznego) W przypadku skorzystania z oferty gwarantujemy każdemu z naszych klientów kompleksową obsługę. Jeśli nie mieszkasz w Poznaniu możemy również przyjechać do Ciebie aby sfinalizować nabycie nieruchomości w Twoim mieście. W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu. Chętnie udzielimy na nie odpowiedzi oraz rozwiejemy ewentualne wątpliwości, tak by mieć pewność, że z nami proces sprzedaży przebiegnie korzystnie, sprawnie i bezpiecznie.
9. Usługi geodezyjne i kartograficzne
10. Kredyty hipoteczne, gotówkowe i firmowe
Współpracujemy z ponad dwudziestoma największymi bankami, spośród których najlepszą ofertę pomogą Ci wybrać nasi eksperci. U nas możesz liczyć na niskie marżę, kompleksowe objaśnienie zasad przyznawania kredytu, przeprowadzenie krok po kroku przez całą procedurę kredytową i załatwienie wszystkich formalności w jednym miejscu. Już dziś zapytaj o szczegóły opiekuna oferty i weź najlepszy kredyt na rynku.
11. Zarządzanie najmem
Usługa powstała w odpowiedzi na potrzeby naszych stałych klientów, którzy z różnych przyczyn nie mogą lub nie chcą zajmować się bieżącą obsługą najemcy. Wyręczamy właściciela ze wszystkich czynności związanych z wynajmowaniem mieszkania. W ramach kompleksowej obsługi najmu oferujemy Państwu przejęcie wszystkich obowiązków związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem, oraz bieżącą kontrolą procesu wynajęcia nieruchomości.Jesteśmy nastawieni na długofalową współpracę z właścicielami mieszkań.W ramach umowy przejmiemy Twoje obowiązki wynikające z faktu posiadania czy wynajmowania nieruchomości, a także zajmiemy się, jeśli potrzebujesz, kompleksowymi usługami technicznymi, konserwacyjnymi czy naprawczymi. Dokładamy wszelkich starań, żeby klient był zadowolony z naszej pracy
Zadzwoń aby ustalić szczegóły!